.: Pool Table Yang Unik dan Menarik

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Monday, 29 October 2012

Pool Table Yang Unik dan Menarik

Bila otak manusia melangkaui pemikiran maka terhasil perkara-perkara yang unik dan menarik dalam bidang yg mereka ceburi itu,Antaranya adalah Meja Pool ini.Mencipta satu kelainan lain dari yg lain.
Mari kita meninjau antara koleksi Pool table yg Unik ini..



Wah..!! Bak kata pepatah di sebalik Bihun ada udang.. :-)



Kalau Ms main kat table mcm nie berterabur la bola atas lantai..hahaha..



Yang ini pun oke juga.. Bila bini siap masak terus ja lipat table tue jadikan meja makan..
tak la kena marah hari-hari kan.. :-) yang dah berumah tangga sesuai beli table nie.. 
ekeke..


Table yg kat atas nie rasanya x sesuai kat malaysia..tapi tak tahu la kalau rumah korang ada peti ais besar oke ja..lambat sikit cair table nie. hahaha.. 



Wahh..!! table nie pula dilengkapi dengan LCD TV, Flat-Panel speakers serta PS2.



Yang nie Ms tak pasti table nie boleh dipandu atau tidak.



Macam nie pun ada juga..ehehehe.. Tekanan2..



Dah macam kolam renang dah table nie..



Table nie Ms rasa menarik.. lepas main terus simpan je kalau tak nak kasi orang lain main.
tengok video di bawah.. :-)





Yang terakhir table nie.. bila nak main tanggalkan ja.. Video dia Ms tak letak sebab tak sesuai ditonton kanak-kanak.. :-)

Comments
15 Comments

15 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

fuh..sangat menarikk :)

CekbOlat-bOlat said...

waaaaa yg sembunyi tu menarik dan canggih !

potia casadelarossa said...

perghhh mmg unik la bro

SeseDaP RaSa said...

toce2 semua :)

aiNa yaZiD said...

huyoo! unik n sgt menarik.. =) =)

tirahzairi said...

mmg unik

LaLa mhdnor said...

dapat satu best jugak ni :P
tapi x reti main hehe

Cinta hazanis said...

perghh.. mmg unik lah.

baby comel said...

Hebat2.. Tak terjangkau dek akak :)

aini shahroni said...

hohohoho..
awesome giler!!
creative laa diaorg nie..

from ::Arkitek Hati::

misyamissyou said...

teringin plak nak ade satu..buat hiasa..nak main xreti

MaYa MustWany said...

menarik ^^

afzalsukasuki said...

yang buat dari ais tu..alamatnya mmg tak lama la :D

SeseDaP RaSa said...

tima kasih semua :-)

tenku butang said...

done follow sini no. 516
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang@gmail.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/