.: Angkara Tanah

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Friday, 30 December 2011

Angkara Tanah

Jika anda memiliki tanah di pusat bandar dan kemudiannya tanah itu ingin dibeli oleh pihak Pemaju atas tujuan pembangunan,Apakah tindakan anda..? Jika anda menjual akan dapatlah apa yang dijanjikan oleh pihak pemaju jika tidak ditipu,Jika anda tidak menjual boleh lihatlah nasib tanah dan kediaman anda jika pemilik tanah di sekeliling anda telah menjualnya kepada pihak pemaju. :-)


Ini lah antara kesannya jika anda tidak menjual tanah di China.








Macam mana nak jual ke tak..?

Sumber diperolehi dari http://ohbest.blogspot.com
Comments
5 Comments

5 comments:

ChaCha said...

ape pasal cmtu tu..adoiii...

khairul said...

China lagi dasat ! mau taak mau kena juai gak la tu

naiemah_ramli said...

kalo mcm ni baik jual ja..haha
tak snggup eh nk ddk,,huhuhu

SeseDaP RaSa said...

ChaCha-dia xmau jual tanah..hehe

khairul - tue arr kot mana pun msti kena jual pnya..hehe

naiemah_ramli -betoi naiemah..melainkan tuan tnh nie ada tnah len..:-)

NAZRUL AZAT said...

ada gak no mcm nih, seyes lawak akakaaaaa