.: Kalaulah semua Manusia Macam ini

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Thursday, 22 December 2011

Kalaulah semua Manusia Macam ini

Agak-agak anda ada lagi tak manusia yang macam video di bawah nie..? Mesti ada kan.. Tapi banyak tak..?







Bersyukur berada di malaysia sikap prihatin dan tolong menolong masih ada. :-)
Comments
8 Comments

8 comments:

DianaAzis said...

Hehe..ada kot zam, cuma mungkin dah boleh dikira dengan jari kot :)

SeseDaP RaSa said...

DianaAzis-betoi2..hehe

EmpayarUtama said...

Erm, mungkin ramai cuma kita x nampak depan mata... 'Takut jadi riak' agaknya :)

MaYa MustWany said...

insyaAllah malaysia leh n ada.tapi yang pasti negara china tak!

err xfaham yang last tuh

Aida Omar said...

dekat Malaysia InsyaAllah masih ramai yang bersikap begini.. pernah tgk depan mata orang tua naik motor terjatuh tepi jalan budak muda tolong, pernah juga tgk nenek tua pegang barang banyak baru balik pasar lelaki umur ptghn tolong angkat barang tu..bangga duduk di Malaysia :)

Aida Omar said...
This comment has been removed by the author.
♛RaRa♛ said...

alahamdulilah setakat nih ada lagii.pernah nampak jugak*nak kata ramai?ntah la mungkin ya:)tapi harap ramai macam nie..barulah aman negara kita kalau semua perihatin cam nie :)

misyamissyou said...

jom sesame amalkan berbuat kebaikan