.: Koleksi Pendrive yang Unik Pelik Dan Menarik

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Saturday, 31 December 2011

Koleksi Pendrive yang Unik Pelik Dan Menarik

Terdapat pelbagai jenis pendrive yang boleh kita temui di pasaran sekarang,Dan harganya tak semahal seperti suatu ketika dulu,Sekarang Dari RM 20 dan keatas kita sudah mampu memiliki pendrive,Apa yang penting fungsi utama pendrive sama walaupun harga ,serta rupa yang berbeza-beza,Dari segi kualiti itu atas pandangan masing-masing.


Jom kita tengok antara koleksi Pendrive yang unik pelik dan menarik




























Comments
17 Comments

17 comments:

Onitsuka_hana said...

manerik tapi kesian plak kat bear tu :P

Ct Mawa said...

bear plg mawa suka! LOL

khairul said...

macam2

Farid said...

ada yg betoi...ada yg edit

Aien Not Alien said...

menarik semuanya...

yang bear tu comel...

MajAd said...

nice...

ShahzCudin said...

semua best2..mcm nk collect semua..

Sha. N. said...

Kreatif!

TiraPengemis said...

agak2 klo i nk boleh?

MaYa MustWany said...

paku,sepit n gelang tuh menarik.kalau de nak 1.hahah

Saddila said...

awesome gila :))

Mohammad Abu Bakar Kamal said...

hahaha.. awwwsssooommmee.. tapi sadis kat bear tu..

r-5 said...

aku nak satu bro! tolong carikkan aku satu! mana nak beli ekh??

Aida Omar said...

semua best2.. menarik tertarik tapi yang bear tu emm..kesian dia asyik hilang kepala je. hahaha

zAty =) said...

wahh, cantik dan menarikk .

NAZRUL AZAT said...

aku suke pendrive yg paku & bear tu, best ah mane nk cari eh? hehe

nifi2408 said...

Yang gelang tu, dah biasa tengok. Suka yang paku + sushi + makhluk hijau tanpa kepala tu. Ekekeke :D