.: Gambar bentuk-bentuk awan yang luar biasa

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Thursday, 17 November 2011

Gambar bentuk-bentuk awan yang luar biasa

Awan ialah gumpalan wap air yang terapung di atmosfera.Ia kelihatan seperti asap yang berwarna putih atau kelabu di langit.Di bawah adalah antara gambar-gambar pebentukan awan yang luar biasa.













Ada yang luar biasa ada yang menarik dan ada juga yang menyeramkan.
Setakat ini dahulu :-)

Comments
15 Comments

15 comments:

Ct Mawa said...

wow..dahsyat..subahanallah

morning! :)

Aliya ♥ said...

cantik! :D

Azekzk said...

mcm pelik jgk tgk awan. ada yg mcm guna 3d je. apa2 pun cantik..

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Keindahan ciptaan Allah...

♥ ieRa ♥ said...

SUBHANALLAH..INDAHNYA CIPTAAN aLLAH

TQ for 4 sharing...

EmpayarUtama said...

Cantiklah :0 Meh aku tekan iklan sikit hahahahah

sis92 said...

memang cantik ciptaan tuhan..
tapi rasanya gambar2 ni sudah diedit ..

khairul said...

indahnya ciptaan Allah

SeseDaP RaSa said...

Ct Mawa said-Morning juga :-)

Aliya ♥-cntik,tpi ada juga yg gerun bila ditengok..hehe..

Azekzk-Saya x pasti sama ada dorang guna 3d or x.. ;-)

Dunia Realiti a.k.a Elih-Memang cantik keindahan ciptaan Allah..
:-)

♥ ieRa ♥-Cantik dan indah ciptaan Allah..tue la tujuan utama entry nie..nak bg kawan2 semua lihat keindahan ciptaan Allah swt.

EmpayarUtama- Oke nti saya p tekan kat sana lak..hehehe

sis92-Memang cantik.. :-)..saya x pasti gambar2 2 sama da dah diedit or x..

SeseDaP RaSa said...

khairul--Memang cantik keindahan ciptaan Allah..
:-).

ChaCha said...

yg first ngn second tu cm pelik je..heheh...ape pun...sy suka awak sgt2... :)

Cik Nanard said...

waaa ..... awesome !!!

MaYa MustWany said...

paling comel,awan bentuk bulat2 tuh..

diANa hARiS said...

Subhanallah... thanks for sharing

SeseDaP RaSa said...

ChaCha-suka chacha sgt2 juga..hehe

Cik Nanard-tq ;-)

MaYa MustWany-awk pun comey..hehe


diANa hARiS-wc ;-)