.: Kereta Kancil terbabas masuk lubang

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Sunday, 27 November 2011

Kereta Kancil terbabas masuk lubang

 Selalunya kalau kemalangan jalan raya kita selalu dengar kereta bertembung dengan kenderaan lain.. Tapi kemalangan nie saya tak faham bagaimana boleh berlaku..Dan bagaimana pula dia nak claim insuran..Tak mungkin kereta nie saja-saja nak terjun lubang nie.



Comments
10 Comments

10 comments:

emy zulaiha said...

kesian gile sang kancil nie.hee :) sang kancil yang bijak pon leh masuk jerat kan :)

SeseDaP RaSa said...

emy zulaiha - hehe..sang kancil nie diperdaya..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak . kesiannya kat kancil tu .

Cik Diana said...

keciannyer.. hOpe pemandu Ouke larh.. huhu

Koding said...

Besar sangat lopak tuh..

n@n@ said...

banjir ye tak?

tak nampak lah tu citu ade lubang.

redah je banjir tu

tu masuk lubang tu ye tak?

(andaian) ^__* wink wink !!

♥AienNajwa♥ said...

hermm..camner la boley termasuk lubang..jalan licin sangat kowt..tayar maybe botak...errrr..

MaYa MustWany said...

bahaya nya..

SeseDaP RaSa said...

::ini belog saya . cinta hati saya::-Kancil yg terjerat..hehe

Cik Diana - saya pun hrap mcm 2 juga :-)

Koding - tue arr..xdak org sangka ada lopak tngah jln mcm nie..hehe

n@n@-Mungkin la..hehe

♥AienNajwa♥-lubang 2 dok tengah2 jln sama..hehhe

MaYa MustWany-memg bhaya..:-)

The Red Rambutan said...

Malang tak berbau. kasihan!