.: Kediaman berbentuk nombor rumah

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Wednesday, 23 November 2011

Kediaman berbentuk nombor rumah

Difahamkan kediaman yang berbentuk nombor ini adalah alamat bagi tempat tinggal mereka.Jadi tak susah sangat posmen nak cari nanti,Dari jauh pun dah boleh nampak..Sedara mara yang jauh nak datang cari pun senang..Hehhe.. :-)







Klik disini untuk melihat gambaran penuh dari sumber asal
Comments
10 Comments

10 comments:

ChaCha said...

smart gak tu :)

SeseDaP RaSa said...

ChaCha - ha,a memg smart..posmen nak cari snang2 ja..hehe

c'axoera said...

mesti ada cerita disebalik nombor tu kan

c'axoera said...

yehuuuuuuu chaiyoiikkk dah takde dah menatang WV tuh keh keh keh

Cik Nurul said...

smart lah! ^^

farz zull said...

unik unik...:)

MaYa MustWany said...

hahah menarik.

SeseDaP RaSa said...

c'axoera - mgkin la ada kisah nya yg trsendiri..

Cik Nurul - buat la rmah mcm nie sbji..hehe

farz zull - unik kan..hehe :-)

MaYa MustWany - menarik dan memudahkan posmen hntar surat..hehe

NAZRUL AZAT said...

hahaaa, hebak hebak :-)

SeseDaP RaSa said...

NAZRUL AZAT - buat la sebiji..hehe