.: Koleksi Rumah-rumah aneh,unik dan pelik yang dikumpulkan

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Sunday, 13 November 2011

Koleksi Rumah-rumah aneh,unik dan pelik yang dikumpulkan

Di bawah adalah image antara koleksi rumah-rumah aneh,unik dan pelik.

































Setakat ini dahulu :-) 
Comments
16 Comments

16 comments:

Razil Tahir said...

kreatif betul! XD

SeseDaP RaSa said...

2 arr dorang nie memg krtif..hehe

ChaCha said...

bape lame lah amik masa nak buat tu yek...

Hanif Idrus Blog said...

issk.....idea walau mengarut tapi dahsyat!!!

fiezah91 said...

haha.kreatif la rumah macam ni.haha

EmpayarUtama said...

Idea kreatif :)

Nizam Aziz said...

one word . unik ! 0_0

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

sempoi lah rumah :)

LensaHp said...

Kalau banyak duit nam buat rumah macamana pun takdak masalah... Hahaha

EmbunRosaliza said...

kreatifnya diorg ni, tak tercapai akal ku

Jue_ilias said...

hihi . macam2

aTiey said...

mmg pelik2....huhu

Cik tikah said...

bestlah! hehee...

mumui said...

macam2 ada... hehe

ch000tz axoera said...

wowww! nak umah kasut mcm dalam smuft :D

khairul said...

suka rumah atas pokok