.: Koleksi Motorsikal yang Unik Pelik dan menarik

SESEDAP RASA

SEDAP BAGIMU SEDAP JUA BAGIKU

Monday, 28 November 2011

Koleksi Motorsikal yang Unik Pelik dan menarik

Terdapat pelbagai perkara unik dan pelik di dunia ini..,Antaranya adalah motorsikal,Pelbagai pengubahsuaian dilakukan pemilik untuk memuaskan citarasa masing-masing,Dan ada juga motorsikal ini dibuat terus dari kilang tapi dalam jumlah yang kecil,Dan ada juga atas tempahan melalui individu.Jom Kita lihat beberapa koleksi motorsikal yang boleh dikategorikan sebagai Unik Pelik dan Menarik ini.. :-)



















Sila ke Mengarut sudah page untuk melihat beberapa lagi koleksi motorsikal yang unik :-)

Sumber-sumber diperolehi dari

Selebihnya adalah di google.. :-)



Comments
6 Comments

6 comments:

DianaAzis said...

Wah, ada macam2 jenis motosikal yea..kreatif betul diorang ni kan..Ini dah boleh dikira cam superbike ke wak? :)

MaYa MustWany said...

tak lenguh ke?hahaha

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak macam macam sungguh . :)

kretip2 :)

ChaCha said...

tak lenguh ke tgn klo bwk cmtu..slalu pk org yg naik moto cam harley tu..hehe

SeseDaP RaSa said...

DianaAzis-dah kira superbike la kot..hehe

MaYa MustWany -lenguh kot..tpi 2 yg depa nak..:-)

::ini belog saya . cinta hati saya::-tue arr mcm2..hehhe

ChaCha -lenguh rasanya..tpi bila dah besa xdak pe dah kot.. :-)

HAFIZAL said...

kretiviti memasing menunjukkan tahap imaginasi seseorgn